Kolejna porcja poprawek i aktualizacji:
- informacja o nieprzeczytanych mailach wyświetlana po zalogowaniu
- dodany delay na Yggdrasil Berry i Yggdrasil Seed (5s/3s)
- zaktualizowany cooldown Highness Heal (3s) i Coluceo Heal (2s)
- Flame Launcher i Cold Slower wymagają dodatkowo 1 Mado Fuel
- Dimension Door działa tylko na party
- NPC wymieniający Carnium i Bradium wymienia teraz Purified Bradium + 50k zeny = Carnium (a nie Bradium + 500k = Carnium)
- Deadly Infect działa tylko z atakami typu short-range weapon
- dodana szansa na odbicie obrażeń (30+10*lv%) oraz limit odbić (20+10*lv) skilla Reflect Damage
- Reflect Damage działa tylko z atakami typu short-range
- po Asura Strike przez 10 sekund wszystkie sposoby odnowienia SP nie działają
- Lauda Agnus usuwa także Burning, Freezing i Crystalize
- Lauda Ramus usuwa także Howling of Mandragora i Deep Sleep
- zaktualizowana szansa powodzenia Clearance (60+8*lv%)
- Invisibility nie jest wykrywane przez skille Ruwach, Sight, Body Paint, Attention Concenrate
- zaktualizowany upkeep SP skilla Invisibility (10~2% SP/sek)
- Chase Walk nie jest wykrywany przez Body Paint
- Gentle Touch Cure nie leczy Burning, Freezing ani trucizn GX
- skille skopiowane przez Reproduce mają podwojony koszt SP
- można używać Greed jeżdżąc na Wargu oraz w Mado Gear
Fajnie ze Lauda Ramus i Agnus usuwa te statusy, ale czy szansa usunięcia została na tym samym poziomie 50% czy została zwiększona do 80% tak jak to zrobiono na kro?
Pytam bo wkurza trochę jak mandragora wchodzi zawsze na 100% a zdjęcie jej na 50% :/
Ciekawe kiedy wejda ultimate spellbooki… Brak mozliwosci zrobienia ich byl zgloszony chyba tydzien po starcie serwera, a nadal nie ma questu!
Jak tylko na iRO wróci renewalowy Sakray (zapowiadany był na “po RWC”), będzie quest na ultimate spellbooki.
W dupe sobie można wsadzić taki update, zrób coś z spiralem COM???????????????????????/
ET PLX
po Asura Strike przez 10 sekund wszystkie sposoby odnowienia SP nie działają
Może jeszcze kur.. dodajcie 10 minutowy delay po każdej asurze i obniżcie dmg do 100k, bo ten skill już był strasznie OP(chyba Gepardzie nie zaglądasz wogóle do gry). Żal. I to jest balans?? Jeśli tak to będzie wyglądac to ja podziękuje serwerowi za rozgrywkę. Spiral-skill praktycznie bez casta i delaya(bragi) i z dmg za 500k(bez pro eq) i jego jakoś nie ma czasu ktoś w pierwszej kolejności osłabic, tylko się bierze za strasznie słabą asure.:/ Nie fajnie. Widzę, że GL po prostu nie widzi co jest ważne dla serwera i myśli tylko o swojej dupie. Pozdro i żegnam, wrócę jak ktoś będzie ogarniał kolejnośc swoich czynów.
Zmiana Asury to nie wymysł administracji, tylko Gravity. Dziwię się, że przed renewalem tego nie wprowadzili – przecież momentami spam Asur +140 Dex spamowanych Yggami to był horror, a teraz kiedy mamy cast time mega z dupy nagle jest delay – żenada.
ciekawi mnie jak wyciagasz 500k ze spiralli… to z lexem jest nieosiągalne… spirallka po 200k-300k(z lexem) to norma ale 500k to troszke kolego przegiałeś, chyba że liczysz vulcano gospell i jakies buffki od innych klass itp ale bez porzadnie okartowanej broni i tak nic takiego nie osiagniesz
Jak fajnie że te zmiany wchodzą u nas przed tymi które zmieniają spirala o choćby szansę na dismount i debuff po gloomie. Chociaż na kRO wyszły później…
Jeśli uważasz, że jakaś zmiana jest bardziej istotna od innych i wymaga szybszego wprowadzenia, to napisz o tym na forum – weźmiemy to pod uwagę.
Jak będę miał konkretne cyferki zamiast “changed” i “small chance” to tak zrobię.
Przy okazji, ten delay na yggi po asurze jest trochę dziwny, bo w jego trakcie można yggi wcinać tylko że one nic nie robią. A żadnej ikonki z debuffem nie ma, więc trzeba sobie po prostu ręcznie odliczać 10 sekund. Nie można było po prostu zrobić, żeby itema nie dało się użyć w trakcie cooldownu? :/
Yggi zjada się też dla HP (na woe). To troszkę lipa ograniczać komuś możliwość leczenia.
“delay na yggi po asurze” <- nie ma czegoś takiego. Delay na Yggi nie ma nic wspólnego z blokadą odnawiania SP po Asurze. Ikonka pojawi się gdy zaktualizujemy klienta. Obecny nie ma odpowiedniej ikony.
Oj tam skróty myślowe 🙁
zmiana spirala weszła razem z balance patchem na main serwer. na sakraya weszła nawet tydzień później niż pierwsza część zmian balansujących skille. nie ma więc mowy o tym, że spiral zmienił się “wcześniej”, czy zmienił się debuff i dismount glooma. wszystkie zmiany zostały wprowadzone jednocześnie.
nad każdą zmianą formuły dmg powinno się zastanowić i to mocno biorąc pod uwagę czynniki takie jak update epizodu – z setem z morry zwiększa się radykalnie dmg z hundred spears, bez niego RK pozostaje bez skilla który jakikolwiek dmg, jeśli brać pod uwagę nerf storm blasta.
aha, spiral się zmienił przynajmniej dwukrotnie w okresach testowych i jak znajdziesz ostateczną formułę, to zostaniesz ozłocony.
http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1069933&postcount=157
http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1070973&postcount=198
wierz mi, potrafię szukać, dlatego mówiłem przynajmniej o dwukrotnej zmianie tego skilla W TRAKCIE testów:
4 maj http://forums.irowiki.org/showthread.php?t=77498
http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1077270&postcount=55
ale to nie jest formuła o_O
Biorąc formułę Clogona ze spirala po pierwszych zmianach z linka powyżej, ręcznie można policzyć ile daje str i atak broni.
już nie mówiąc o tym, że testy nie wiadomo na jakim celu są przeprowadzone i ich wyniki są trochę dziwne – bonus z gloomiego jest inny dla każdej broni. im cięższa tym mniejszy bonus. co więc teraz podnosi gloomy? dmg? atk? jeśli tak, to który? jaka jest szansa na dismount? co z innymi skillami, na które działa gloomy i jak podnosi ich dmg? ciężko wprowadzać zmiany mając tak niewiele danych
Wychodzi po prostu na to, że Gloom zamiast zwiększać damage całego skilla zwiększa tylko jego część z wATK. Zobacz że Carled ma mniej ataku niż Hunting i stąd właśnie jest ta różnica.
Jeśli chodzi o szansę na dismount to faktycznie nie mam pojęcia, chyba że “low chance” jest jakoś odgórnie ustalony (odnośnie np. Earth Drive i low chance na zniszczenie tarczy).
Już czuje w moich łapach ten darmowy reset ]=>.
Ładnie, pięknie, nożem w masło ale fix items bug please.~
wygląda na to że kilka klas dostało po dupie ;]
“Reflect Damage działa tylko z atakami typu short-range” – czy to znaczy że mój Kiling strike ninja nie padnie ? 😀
“można używać Greed jeżdżąc na Wargu oraz w Mado Gear” – a skąd ranger mógłby użyć greeda O_o
ps. kiedy kometa będzie robiła full dmg na całym obszarze(gdy lock stoi w 7×7 miejsca castu)?
W przyszłości pojawią się itemy (np. taki garment-plecak) dający skill Greed.
Kolejne zmiany i poprawki będziemy przygotowywać i wrzucać tak jak do tej pory co kilka dni.
Oho, kRO dostaniemy wcześniej niż myślałem 🙂
Co do Invisibility… z tego co przeczytałem na forum iROwiki, obecnie nie da się takiego chasera wykryć ani za pomocą dmg (czy wchodzą w niego wszystkie obszarówki, czy tylko earth, czy może żadna – tego nie wiem) ani za pomocą skilli wykrywających typu Ruwach czy Sight. Jak to działa na rKDR?
Na razie zmieniona została tylko część dotycząca wykrywania za pomocą skilli wykrywających. Działanie dmg na Invisibility nie zostało zmienione w tym updejcie.