Dzisiejszy update zawiera duuużo zmian. Jest to pierwsza z serii aktualizacji, które mają na celu wprowadzić balance patche z kRO.
Poprawki
- poprawiony Pile Bunker (jest już refineable)
- dodany bonus ATK/MATK za High Upgrade (powyżej +15)
- ukryty bonus overrefine do ATK nie jest już maksymalizowany przez Maximize Power/Critical
- dodany ukryty bonus overrefine do MATK
- poprawione forced sitdown od Banana Bomb
- można castować Asurę po użyciu Cursed Circle
- Prestige daje DEF a nie DEF2, poprawiona wartość bonusa do DEF
- poprawiony błąd powodujący, że status resistance był aplikowany podwójnie
Aktualizacje
- działanie High Priest Card (Assumptio Lv1 -> Lv5)
- czas działania runy Nauthiz (Refresh) 60s (było 30s)
- czas działania Recognized Spell 60~180s (było 20~60s)
- czas działania efektu Warg Bite 1~5s + bonus (było 10s + bonus)
- reuse delay Neutral Barrier 90s (było 120s)
- czas działania Crescent Elbow 3~7s (było 10~30s)
- fixed cast time GT Revitalize 1~3s (było 0s)
- reuse delay Unlimited Humming 110~150s (było 180s)
- Ride in Lighting: variable cast 1~5s (było 0s), reuse delay 1~5s (było 0s), delay 0 (było 0,2s)
- zasięg Dark Illusion 5~9 (było 3~7)
- zasięg Pile Bunker 3~5 (było 3)
- zasięg Arm Cannon 9~13 (było 7)
- obszar Magnetic Field 5×5 (było 3×3 ~ 7×7)
- usunięty limit postawionych Reverberation
- obszar Lerad’s Dew, Melody of Sink, Warcry of Beyond, Unlimited Humming Voice 9×9~13×13 (było 11×11)
- obszar Sound of Destruction 9×9~13×13 (było 5×5~9×9)
- zablokowane użycie skilli Manhole, Bloody Lust, Sound of Destruction na zwykłych mapach (nie PvP/GvG)
- koszt SP Clementia 280~360 (było 200~240)
- koszt SP Canto Candidus 200~240 (było 145~175)
- koszt SP Coluceo Heal 200~240 (było 130~160)
- koszt SP Praefetio 90~180 (było 60~150)
- koszt SP Recognized Spell 100~180 (było 50~90)
- koszt SP Comet 480~800 (było 240~400)
- koszt SP Arm Cannon 40~60 (było 30~60)
- ilość Mado Fuel potrzebna do skilli Self Destruction (5 -> 3), Cooldown (2 -> 1), Magnetic Field (3 -> 2)
- koszt SP Stealth Field 80~120 (było 100~200)
- koszt SP Reflect Damage 80~160 (było 40~80)
- koszt SP Pinpoint Attack 50 (było 30)
- koszt SP Exceed Break 20~68 (było 24~40)
- koszt SP Over Brand 32~72 (było 42~50)
- koszt SP Ray of Genesis 60~80 (było 60)
- koszt SP Inspiration 80~120 (było 100)
- GT Cure, Change i Revitalize zużywają 1 SS/level
- koszt SP Gloomy Day 60~120 (było 60)
- koszt SP Howling of Lion 80~120 (było 40~60)
- Poem of Netherworld nie można rzucić pod nogi
- Thorns Trap nie można rzucić pod nogi ani stackować
- formuła Cross Impact 1100~1500%
- Dark Illusion można używać na mapach GvG
- szansa na Burning/Freezing z Firing/Icebound Trap zwiększona o 10%
- Pile Bunker usuwa także: GT Change, GT Revitalize, Reflect Shield, Defender, Reflect Damage, Prestige, Banding
- Status Recovery usuwa także White Imprison
- Clementia i Canto dodają +0~5 statów w zależności od Job Lv Arch Bishopa
- Clearance usuwa także Critical Wounds
- bonus DEF z Mainframe Remodel 40~100 (było 4~15)
- bonus MHP z GT Revitalize 2%/lv (było 3%/lv)
- skille Masquerade nie działają na bossy
- szansa aktywacji Crescent Elbow 40+5*lv% (było 94+lv%)
- upkeep SP Magnetic Field 50 SP (było 14+3*lv)
- Refresh (Nauthiz Rune) usuwa także: Freezing, Marsh of Abyss, Howling of Mandragora, Crystalize, Deep Sleep, wszystkie trucizny GX
Opisy skilli w grze zostaną zaktualizowane w najbliższym czasie.
Co do napraw skili.
Wyłączyliście maski, wreszcie nie będą poringami z milionem HP, ale wyłączcie tego cholernego shadow formation ze zwykłych mapach (nie PvP/GvG) bo to jest chore że podchodzi do ciebie chaser i cie podpina dodatkowe 100% ze wszystkich AoE skili, tylko po to by cię zabić…
Wczesniejszy patch znerfił Fighting Spirit (Asir rune) bo troszke aspd owszem za dużo dawała(193aspd z 1agi na włóczni:P), ale co to za problem wpisać w scrypcie skilla(/runy) formółki w stylu “bonus bAspd,getskilllv(RG_RuneMastery)*2/5”
Czy w związku ze zmianami działania skilli niektóre klasy mogą liczyć na reset/poprawkę paru skillpointów/cokolwiek, czy każdy zainteresowany ma załatwić neurę we własnym zakresie?
30 zł bo wyskoczył jakiś patch, no to by było wredne, szczególnie za dosłownie kilka punktów..
Jednorazowy reset jest w planach, ale jest jeszcze trochę za wcześnie na niego, bo nie wszystkie poprawki i aktualizacje zostały wprowadzone.
reset skilli czy skilli i statów? a może samych statów?
Nie chodzi o reset w tym przypadku, wystarczyłoby wyjęcie punktów z tego jednego skilla.
nie tylko ten jeden skill stal sie syfny (chociaz musze przyznać że oberwał najbardziej) więc odejmowanie punktów tylko z poszczególnych skilli jest bez sensu… nie można zapomnieć o dojściu do skilla i tak w zasadzie wychodzi ze trza reset połowy skilli:P
Do tego skilla akurat nie ma żadnego “dojścia”. Można go brać “na czysto”. Dlatego w ogóle poruszam ten wątek.
no to fakt ten skill można by wam od razu zresetować, gorzej z warg strikiem, przez ktorego wogle wpakowalem w toofth of warg mase skilli:P
To ja poproszę mi teraz usunąć punkty z Ride in Lighting bo skill się zrobił kompletnie bezużyteczny? :F
Dokładnie, podpisuje się pod tym :/
Fakt, jest teraz stratą punktów 🙁
Ja też reset tych pkt poproszę, bo skill całkiem bezużyteczny 😐 Tylko z rozdysponowaniem lepiej zaczekać na resztę patchów, bo pewnie coś jeszcze zepsują 😉
Frenzy daje ASPD + 15, tylko, że tak, jak napisałe Gepard, nie łączy się niestety z 2-H Quicken ..
Tyle, że z tego co jest napisane zarówno w opisie skilla, jak na irowiki powinno dawać +30% aspd.
Co do newsa, to skończyło się emfałpienie po masqueradzie ;p
Miałem nadzieje tylko, że poprawisz ten MINI błąd z ET i z dobroci swego serca zresetujesz wszystkim delay….
Czuję się pokrzywdzony skróceniem czasu działania Warg Bite’a. Na irowiki wyczytałem, że na iro trwa 20s+bonus a po patchu miało być 10s+bonus, tymczasem zmniejszenie u nas do 5s+bonus już kompletnie eliminuje ten skill z użytku bo czas trwania jest zmniejszany przez agi tak jak w ankle snare (nie wiem czy powinien, ale chyba powinien) przez co praktycznie każdy 3rd nie dostaje tego statusu, a jego cooldown i delay są tak duże w stosunku do jego działania, że nie można praktycznie nic zrobić (zwłaszcza zestaw Warg Bite + Aimed Bolt). To tyle, chciałem tylko trochę ponarzekać 🙂
jak macie jakieś linki uzasadniające skrócenie Warg Bite’a do 5s+bonus to chętnie się z nimi zapoznam. I tak jeszcze słowem zakończenia, jeżeli zmieniacie jakiś skill to już lepiej wprowadzać wszystkie związane z nim zmiany, a w przypadku Warg Bite’a jest to zmiana dmg i cooldownu, bo tylko częściowe zmiany danego skilla mogą go całkiem zniszczyć dopóki nie pojawią się wszystkie zmiany, a to nigdy nie wiadomo po jakim czasie nastąpi.
http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1139197&postcount=10 Pozostałe zmiany również zostaną wprowadzone w najbliższych dniach.
ok, dzięki za informację
Zwiększono sp koszt skilli AB – Clementii, Canto Candidus, Coluceo Heal i Praefetio, ale tylko dwa pierwsze otrzymały w zamian bonusy (0~5 do statów). Czy wiadomo, kiedy pojawią się bonusy do dwóch pozostałych (lepsze działanie w zależności od liczby osób w party)?
ktoś mi może wyjaśnić o co chodzi z tymi bonusami (0-5 do statow) przy Clementia oraz Canto Candidus?
Jak Blessing 10lvl daje 10statów to Clementia daje te 10statów (zakładając ze mam Blessing 10lvl) oraz dodatkowo 5statów gdy mam 50job? W sumie +15do statów?
Tak.
Ja tam czekam na pacza który zniszczył życie genetykom na offie + nerf gloomyspiralki 😛
Spiral nie wykorzystuje jeszcze pelnego dmg bo dragon training nie dziala wiec stop whining dude?
Tyle poprawek a berserk i tak nie daje swojego opisowego ASPD, tylko hp i brak defa..
Frenzy nie łączy się z Two-Hand Quicken, już o tym pisałem nie raz.
Frenzy nie daje aspd ;O