Update 25/09/2011

  • Zmiany na Battlegroundach:
    • dodane nagrody dla przegranych — aktualnie otrzymuje się odznaki w ilościach 5-1 na KvM, 12-4 na Flaviusie i 3-1 na Tierra
    • teamy nie będą tworzone całkowicie losowo; serwer będzie starał się dobierać wyrównane składy bazując na skuteczności poszczególnych uczestników (aby w każdej drużynie znalazło się trochę graczy silnych, średnich i słabych)
  • Zaktualizowana formuła Spiral Pierce (będzie jeszcze poprawiana — raczej w dół niż w górę)
  • Efekt Ice Picka ignoruje już DEF/DEF2 tak jak powinien
  • Skill Arullo zablokowany na zwykłych mapach

29 komentarzy do “Update 25/09/2011”


  • “Mam nadzieję kiedyś dogonić kRO”

    To mnie rozbawilo. Moze najpierw warto skupic sie na iro. Wprowadzasz zmiany z najnowszych patchy kro gdy tymczasem polowa skilli Genetyka zle dziala. Nerfujesz spirala, nie buffujac przyokazji innych skilli RK. Calkowicie ignorujesz kwestie Endless Tower. Poki co jedynie co gonisz to swoja wlasna wizje ragnaroka w sposob bardzo chaotyczny i nieprzemyslany.

  • Gepard, jak masz wprowadzać takie częściowe nerfy, to ja już wolę żebyś wogóle nic nie zmianiał i za ten miesiąc a nawet dwa, dał duży wielki update. Tracisz ludzi przez coś takiego co teraz robisz, zobacz że wiele nie mineło a ludzi już ubywa i będzie dalej ubywać jak nie zmienisz taktyki.

    • Zmiany ilości graczy były, są i będą – czasem w górę, czasem w dół. Łącznie takich czy innych updejtów z chwilowymi wahaniami populacji to bzdura. Ludzie nie quitują z powodu nerfu skilla czy dwóch. A jeśli tak robią to i tak by długo nie zabawili na serwerze. Za chwilę znaleźliby inny pretekst by odejść.

      • ignorancją jest mówienie, że “oni i tak kiedyś quitną”. pewnie że quitną. każdy quitnie. może za tydzień, może za miesiąc, może za rok, Twoim zadaniem, tak myślę, jest właśnie tworzenie JAK NAJMNIEJSZEJ ilości pretekstów do takiego odejścia. bo potem znowu będą posty jak przy dyskusji o nkdr “bo demokracja nie wypaliła i dlatego nkdr padł”. Twoje częściowe update-y szkodzą – bez żadnego ostrzeżenia, bez głębszego przemyślenia z tego co widać i w dzień najważniejszego w tygodniu woe.

        • Jak chcesz psa uderzyć to się kij znajdzie. Nawet jak nie będzie pretekstów to każdy kto chce quitnąć i postanowił, że to zrobi, odejdzie po prostu po cichu, bo nie będzie miał “uzasadnienia”. Taki będzie jedyny plus.

          A zmiany wcale nie są “bez ostrzeżenia”. Pisałem przed otwarciem serwera, że mechanika i skille nie są jeszcze do końca dopracowane ORAZ że będą kolejne updejty na kRO (i były, np. 31/08/2011), które będą wprowadzane na rKDR.

          • Dzieci, dzieci, spokój 😀
            Czepiacie się, narzekacie.. np. żeby znerfić spirala bo przekoksany jest. A gdy sie tak dzieje, kolejne jęki że coś nie tak.

            Lucek, to tylko gra, nie ma się co denerwować, a reset kiedyś będzie. :/

            • mnie ten nerf w ogóle nie uderza, bo nie gram RK a tych więcej jest w gildiach pozostałych, więc to nie jest emocjonalne nastawienie do samej zmiany.

              denerwuje mnie tłumaczenie się Geparda, który
              1) nic o pozostałych formułach dmg nie wie, a wie, bo mu je podawałem
              2) tłumaczy że ludzie quitują bo i tak quitną, a szukają tylko pretekstu, a bezużyteczna postać nie jest wcale dobrym pretekstem (no ba)
              3) mówi że ostrzeżenie było, bo przed otwarciem serwera pisał że będą zmiany i potem też wspomniał

              dalszej dyskusji nie mam zamiaru kontynuować, bo znów sprowadzisz ją do retorycznych argumentów. może masz za mało osób do pomocy, może rzygasz już po prostu obsługą tego serwera – nie wiem, ale Twój ośli upór mnie zniechęca.

              • Luck ma racje. A co do quitowania przez postac to np. Ja tak zrobiłem, wole sobie pograc na innym serwerze, normalnie grałbym tu jeszcze długo tylko i wyłacznie dla graczy ani troche dla serwera,ktory powinien ale niestety mnie nie zacheca do gry.

              • 1) Wprowadzenie wszystkich zmian na raz jest nierealne. Jak zamiast nerfów najpierw wprowadzę boosty to też będzie płacz. Jak wprowadzę prawie wszystko to znowu będzie płacz o to czego nie ma. Albo że coś nie ma sensu bo [wstaw tu jakikolwiek powód, np. bo “nie ma jeszcze itemka X”]… Ludzie płaczą z powodu zmian nawet na oficjalnych serwerach, gdzie niby wszystko jest “jak należy” (czyli “przemyślane i jednocześnie” lol).
                2) Tłumaczę, że quitną bez względu na to czy pretekst znajdą czy nie…
                3) Bo było.

                Nie jestem uparty, tylko bardziej trzeźwo na to patrzę. Doszukujesz się jakiejś ideologii tam gdzie jej nie ma (że czegoś nie chcę, że coś chcę, że coś robię specjalnie albo nie). Staram się dać najlepszego renewala jakiego jestem na chwilę obecną w stanie przygotować. Nie znajdziesz wiele serwerów z najnowszymi updejtami, a z kompletnym renewalem – żadnego (a te, które się chwalą, że mają RE 100% nie odniosły jakoś sukcesu…). Powiedziałem już, że po wszystkich zmianach będzie możliwość full resetu, no ale oczywiście… też źle – trzeba ponarzekać. Spox, przyzwyczaiłem się już. Ja tam robię dalej swoje. Mam nadzieję kiedyś dogonić kRO 🙂

  • no, brawo za wygranie perm deep sleepując i trapując na BG które trwało pewnie z 20min, jest się czym chwalić!

  • Moge spytac czemu wybiorczu nerfujesz skille? Spiral dostal ogromnego nerfa bo rzeczywiscie byl zbyt op. Ale teraz RK ma maly DPS. Oslabiles glowny ofensywny skill, a Igniton Break i Hundred Spear nadal sa bez zmian. Osobiscie mi nie zalezy na tym bo widzialem co czeka RK i przestalem nim grac, ale to niezly cios dla calej reszty RK :P.

    Na kro nie bez powodu wszystkie zmiany naraz wprowdzili.

    • Wprowadzam te aktualizacje, na temat których mam jakieś konkretne informacje. Jeśli jedyną informacją jest “skill formula changed” to jak mam taką zmianę wprowadzić?

      • weź skończ, dałem dokładne linki do zmian formuł hundred spear, ignition break oraz stormblast, a formułę spirala wyczarowałeś ze screenów, które były podane. serio, nie bez powodu jednocześnie na oficjalach wchodzą nerfy jednych skilli i boosty pozostałych, psujesz rozgrywkę takimi częściowymi i wybiórczymi update’ami. już nie mówiąc o tym że wyłączasz poszczególne klasy z funkcjonowania przez te update’y i nie udostępniasz darmowego reseta. póki co rkdr mógłby działać bardziej na zasadzie sakray’a z darmowym resetem niż normalnego, stałego serwera. sam sobie strzelasz stopę, bo przez te zmiany odeszły np. sury zrobione pod asure czy inne znerfione skille, a nie mające ochoty wywalać 30zł na reset.

        nerf spirala wszedł razem z nerfem statusu frozen, który ponownie ma zależeć od hardmdefa, dlatego powinien znów być wybór albo marc, albo pasana, dzięki czemu RK nadal mogą być DPS-em.

        system losowania przemilczę. nie o to chodziło i nie to było obiecane. jak z refreshem – “ok, wprowadzimy to, ale zupełnie inaczej niż chcecie, żeby było bezużyteczne”. głębszych wniosków nie będę wyciągał co do losowanych składów jeszcze, ale moje dzisiejsze party z 5 RK vs supporty wyglądały co najmniej żenująco.

        • Dobierania składów serwer musi się najpierw “nauczyć”. Im więcej BG zostanie przeprowadzone tym bardziej wyrównane będą składy. Oczywiście nie znaczy to, że każde losowanie skończy się dobraniem drużyn mających równe szanse. Ale tym bardziej na równe szanse nie ma co liczyć jeśli o składach decydowaliby sami uczestnicy.

      • Gdybys czytal uwazniej albo gral na serwerze chociaz troche to wiedzialbys jak wprowadzic zmiany. No ale po co.. Skoro chcesz zmieniac serwer w taki sposob to daj 1 reset skili/statow na 2 tyg np i baw sie ale nie tak jak teraz ze odbywa sie to kosztem graczy.

        • +1 Sam bym chętnie zaczął grać na rKDR ale na razie sobie daruję, bo się okaże, że postać którą robię nagle znerfisz Gepardzie, będzie bezużyteczna i co wtedy? Mam czekać do usranej śmierci na ‘obiecany reset który zostanie umożliwiony po wprowadzeniu wszystkich zmian’? Reset i zmiany będą za tydzień? Za dwa? Za miesiąc czy może za rok?

          Btw. Co Cię skłoniło do odznak dla przegranych, przecież tak się przed tym broniliście i w ogóle. Serwer zrobił się bardziej dochodowy czy coś?

  • to deep sleep niszczy balans na serwerze nie gloomy

    jak sie potrafi grac to RK nie podejdzie a DS zawsze z dupy wyskoczy

    DOBRY APDEJT PO 8 DNIACH

    1 niesprawdzona formula spirala
    dalej losowe teamy na BG
    i badge jak byly tak sa w sumie
    + jakies gowno

    brawo ten pan

  • czyli teraz party supportów nawet bardziej prawdopodobne, o ile będzie to party supportów zbierających dużo odznak!

    + za odznaki dla przegranych

  • No wreszcie coś sensownego:P

  • Aż się chyba pokuszę o BG 😛

  • Nie chodziło też o skuteczność graczy, a o to by w jednej drużynie nie było 5 pajacy czy 5 priestów. Składy miały być balansowane pod względem ilości supportów.

  • Jednak nie czytałeś dokładnie tematu z bg bo tam chyba chcieli symbolicznej nagrody za przegraną a nie powrotu do starych ustawień. Ale tak czy inaczej fajne zmiany chociaż ich mało.

    • Czytałem temat dokładnie. Miała być nagroda za przegraną i jest nagroda za przegraną.

      • wywal DEEP SLEEP z BG bo to psuje gre

      • aha tak btw

        DOBRE LOSOWANIE

        dostalem SC,g crossa,ja RK i jakis syf na

        genetic,warlock,clown,rk,rk

        wygraj taka gre gepard to nie bede nic mowil ;=]

        • Kiedyś wygraliśmy mając: wandererke, SC, loka i 2 agi strzelaczy(z czego jeden nie był chyba nawet rangerem) z teamem z 4 RK+ktoś tam – frustrując ich tak bardzo że wylogowali się z BG. L2P

Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Forum

Facebook

Archiwum