Update 16/09/2011

Kolejna porcja poprawek i aktualizacji:
  • informacja o nieprzeczytanych mailach wyświetlana po zalogowaniu
  • dodany delay na Yggdrasil Berry i Yggdrasil Seed (5s/3s)
  • zaktualizowany cooldown Highness Heal (3s) i Coluceo Heal (2s)
  • Flame Launcher i Cold Slower wymagają dodatkowo 1 Mado Fuel
  • Dimension Door działa tylko na party
  • NPC wymieniający Carnium i Bradium wymienia teraz Purified Bradium + 50k zeny = Carnium (a nie Bradium + 500k = Carnium)
  • Deadly Infect działa tylko z atakami typu short-range weapon
  • dodana szansa na odbicie obrażeń (30+10*lv%) oraz limit odbić (20+10*lv) skilla Reflect Damage
  • Reflect Damage działa tylko z atakami typu short-range
  • po Asura Strike przez 10 sekund wszystkie sposoby odnowienia SP nie działają
  • Lauda Agnus usuwa także Burning, Freezing i Crystalize
  • Lauda Ramus usuwa także Howling of Mandragora i Deep Sleep
  • zaktualizowana szansa powodzenia Clearance (60+8*lv%)
  • Invisibility nie jest wykrywane przez skille Ruwach, Sight, Body Paint, Attention Concenrate
  • zaktualizowany upkeep SP skilla Invisibility (10~2% SP/sek)
  • Chase Walk nie jest wykrywany przez Body Paint
  • Gentle Touch Cure nie leczy Burning, Freezing ani trucizn GX
  • skille skopiowane przez Reproduce mają podwojony koszt SP
  • można używać Greed jeżdżąc na Wargu oraz w Mado Gear

27 komentarzy do “Update 16/09/2011”


  • Fajnie ze Lauda Ramus i Agnus usuwa te statusy, ale czy szansa usunięcia została na tym samym poziomie 50% czy została zwiększona do 80% tak jak to zrobiono na kro?
    Pytam bo wkurza trochę jak mandragora wchodzi zawsze na 100% a zdjęcie jej na 50% :/

  • Ciekawe kiedy wejda ultimate spellbooki… Brak mozliwosci zrobienia ich byl zgloszony chyba tydzien po starcie serwera, a nadal nie ma questu!

    • Jak tylko na iRO wróci renewalowy Sakray (zapowiadany był na “po RWC”), będzie quest na ultimate spellbooki.

  • W dupe sobie można wsadzić taki update, zrób coś z spiralem COM???????????????????????/

    ET PLX

  • po Asura Strike przez 10 sekund wszystkie sposoby odnowienia SP nie działają
    Może jeszcze kur.. dodajcie 10 minutowy delay po każdej asurze i obniżcie dmg do 100k, bo ten skill już był strasznie OP(chyba Gepardzie nie zaglądasz wogóle do gry). Żal. I to jest balans?? Jeśli tak to będzie wyglądac to ja podziękuje serwerowi za rozgrywkę. Spiral-skill praktycznie bez casta i delaya(bragi) i z dmg za 500k(bez pro eq) i jego jakoś nie ma czasu ktoś w pierwszej kolejności osłabic, tylko się bierze za strasznie słabą asure.:/ Nie fajnie. Widzę, że GL po prostu nie widzi co jest ważne dla serwera i myśli tylko o swojej dupie. Pozdro i żegnam, wrócę jak ktoś będzie ogarniał kolejnośc swoich czynów.

    • Zmiana Asury to nie wymysł administracji, tylko Gravity. Dziwię się, że przed renewalem tego nie wprowadzili – przecież momentami spam Asur +140 Dex spamowanych Yggami to był horror, a teraz kiedy mamy cast time mega z dupy nagle jest delay – żenada.

    • ciekawi mnie jak wyciagasz 500k ze spiralli… to z lexem jest nieosiągalne… spirallka po 200k-300k(z lexem) to norma ale 500k to troszke kolego przegiałeś, chyba że liczysz vulcano gospell i jakies buffki od innych klass itp ale bez porzadnie okartowanej broni i tak nic takiego nie osiagniesz

  • Jak fajnie że te zmiany wchodzą u nas przed tymi które zmieniają spirala o choćby szansę na dismount i debuff po gloomie. Chociaż na kRO wyszły później…

    • Jeśli uważasz, że jakaś zmiana jest bardziej istotna od innych i wymaga szybszego wprowadzenia, to napisz o tym na forum – weźmiemy to pod uwagę.

      • Jak będę miał konkretne cyferki zamiast “changed” i “small chance” to tak zrobię.

        Przy okazji, ten delay na yggi po asurze jest trochę dziwny, bo w jego trakcie można yggi wcinać tylko że one nic nie robią. A żadnej ikonki z debuffem nie ma, więc trzeba sobie po prostu ręcznie odliczać 10 sekund. Nie można było po prostu zrobić, żeby itema nie dało się użyć w trakcie cooldownu? :/

        • Yggi zjada się też dla HP (na woe). To troszkę lipa ograniczać komuś możliwość leczenia.

        • “delay na yggi po asurze” <- nie ma czegoś takiego. Delay na Yggi nie ma nic wspólnego z blokadą odnawiania SP po Asurze. Ikonka pojawi się gdy zaktualizujemy klienta. Obecny nie ma odpowiedniej ikony.

    • zmiana spirala weszła razem z balance patchem na main serwer. na sakraya weszła nawet tydzień później niż pierwsza część zmian balansujących skille. nie ma więc mowy o tym, że spiral zmienił się “wcześniej”, czy zmienił się debuff i dismount glooma. wszystkie zmiany zostały wprowadzone jednocześnie.

      nad każdą zmianą formuły dmg powinno się zastanowić i to mocno biorąc pod uwagę czynniki takie jak update epizodu – z setem z morry zwiększa się radykalnie dmg z hundred spears, bez niego RK pozostaje bez skilla który jakikolwiek dmg, jeśli brać pod uwagę nerf storm blasta.

    • aha, spiral się zmienił przynajmniej dwukrotnie w okresach testowych i jak znajdziesz ostateczną formułę, to zostaniesz ozłocony.

  • Już czuje w moich łapach ten darmowy reset ]=>.
    Ładnie, pięknie, nożem w masło ale fix items bug please.~

  • wygląda na to że kilka klas dostało po dupie ;]
    “Reflect Damage działa tylko z atakami typu short-range” – czy to znaczy że mój Kiling strike ninja nie padnie ? 😀
    “można używać Greed jeżdżąc na Wargu oraz w Mado Gear” – a skąd ranger mógłby użyć greeda O_o

    ps. kiedy kometa będzie robiła full dmg na całym obszarze(gdy lock stoi w 7×7 miejsca castu)?

    • W przyszłości pojawią się itemy (np. taki garment-plecak) dający skill Greed.

      Kolejne zmiany i poprawki będziemy przygotowywać i wrzucać tak jak do tej pory co kilka dni.

  • NekroSnajper

    Oho, kRO dostaniemy wcześniej niż myślałem 🙂
    Co do Invisibility… z tego co przeczytałem na forum iROwiki, obecnie nie da się takiego chasera wykryć ani za pomocą dmg (czy wchodzą w niego wszystkie obszarówki, czy tylko earth, czy może żadna – tego nie wiem) ani za pomocą skilli wykrywających typu Ruwach czy Sight. Jak to działa na rKDR?

    • Na razie zmieniona została tylko część dotycząca wykrywania za pomocą skilli wykrywających. Działanie dmg na Invisibility nie zostało zmienione w tym updejcie.

Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Facebook

Archiwum