Update 11/09/2011

Dzisiejszy update zawiera duuużo zmian. Jest to pierwsza z serii aktualizacji, które mają na celu wprowadzić balance patche z kRO.

Poprawki
  • poprawiony Pile Bunker (jest już refineable)
  • dodany bonus ATK/MATK za High Upgrade (powyżej +15)
  • ukryty bonus overrefine do ATK nie jest już maksymalizowany przez Maximize Power/Critical
  • dodany ukryty bonus overrefine do MATK
  • poprawione forced sitdown od Banana Bomb
  • można castować Asurę po użyciu Cursed Circle
  • Prestige daje DEF a nie DEF2, poprawiona wartość bonusa do DEF
  • poprawiony błąd powodujący, że status resistance był aplikowany podwójnie
Aktualizacje
  • działanie High Priest Card (Assumptio Lv1 -> Lv5)
  • czas działania runy Nauthiz (Refresh) 60s (było 30s)
  • czas działania Recognized Spell 60~180s (było 20~60s)
  • czas działania efektu Warg Bite 1~5s + bonus (było 10s + bonus)
  • reuse delay Neutral Barrier 90s (było 120s)
  • czas działania Crescent Elbow 3~7s (było 10~30s)
  • fixed cast time GT Revitalize 1~3s (było 0s)
  • reuse delay Unlimited Humming 110~150s (było 180s)
  • Ride in Lighting: variable cast 1~5s (było 0s), reuse delay 1~5s (było 0s), delay 0 (było 0,2s)
  • zasięg Dark Illusion 5~9 (było 3~7)
  • zasięg Pile Bunker 3~5 (było 3)
  • zasięg Arm Cannon 9~13 (było 7)
  • obszar Magnetic Field 5×5 (było 3×3 ~ 7×7)
  • usunięty limit postawionych Reverberation
  • obszar Lerad’s Dew, Melody of Sink, Warcry of Beyond, Unlimited Humming Voice 9×9~13×13 (było 11×11)
  • obszar Sound of Destruction 9×9~13×13 (było 5×5~9×9)
  • zablokowane użycie skilli Manhole, Bloody Lust, Sound of Destruction na zwykłych mapach (nie PvP/GvG)
  • koszt SP Clementia 280~360 (było 200~240)
  • koszt SP Canto Candidus 200~240 (było 145~175)
  • koszt SP Coluceo Heal 200~240 (było 130~160)
  • koszt SP Praefetio 90~180 (było 60~150)
  • koszt SP Recognized Spell 100~180 (było 50~90)
  • koszt SP Comet 480~800 (było 240~400)
  • koszt SP Arm Cannon 40~60 (było 30~60)
  • ilość Mado Fuel potrzebna do skilli Self Destruction (5 -> 3), Cooldown (2 -> 1), Magnetic Field (3 -> 2)
  • koszt SP Stealth Field 80~120 (było 100~200)
  • koszt SP Reflect Damage 80~160 (było 40~80)
  • koszt SP Pinpoint Attack 50 (było 30)
  • koszt SP Exceed Break 20~68 (było 24~40)
  • koszt SP Over Brand 32~72 (było 42~50)
  • koszt SP Ray of Genesis 60~80 (było 60)
  • koszt SP Inspiration 80~120 (było 100)
  • GT Cure, Change i Revitalize zużywają 1 SS/level
  • koszt SP Gloomy Day 60~120 (było 60)
  • koszt SP Howling of Lion 80~120 (było 40~60)
  • Poem of Netherworld nie można rzucić pod nogi
  • Thorns Trap nie można rzucić pod nogi ani stackować
  • formuła Cross Impact 1100~1500%
  • Dark Illusion można używać na mapach GvG
  • szansa na Burning/Freezing z Firing/Icebound Trap zwiększona o 10%
  • Pile Bunker usuwa także: GT Change, GT Revitalize, Reflect Shield, Defender, Reflect Damage, Prestige, Banding
  • Status Recovery usuwa także White Imprison
  • Clementia i Canto dodają +0~5 statów w zależności od Job Lv Arch Bishopa
  • Clearance usuwa także Critical Wounds
  • bonus DEF z Mainframe Remodel 40~100 (było 4~15)
  • bonus MHP z GT Revitalize 2%/lv (było 3%/lv)
  • skille Masquerade nie działają na bossy
  • szansa aktywacji Crescent Elbow 40+5*lv% (było 94+lv%)
  • upkeep SP Magnetic Field 50 SP (było 14+3*lv)
  • Refresh (Nauthiz Rune) usuwa także: Freezing, Marsh of Abyss, Howling of Mandragora, Crystalize, Deep Sleep, wszystkie trucizny GX

Opisy skilli w grze zostaną zaktualizowane w najbliższym czasie.

27 komentarzy do “Update 11/09/2011”


  • Co do napraw skili.
    Wyłączyliście maski, wreszcie nie będą poringami z milionem HP, ale wyłączcie tego cholernego shadow formation ze zwykłych mapach (nie PvP/GvG) bo to jest chore że podchodzi do ciebie chaser i cie podpina dodatkowe 100% ze wszystkich AoE skili, tylko po to by cię zabić…

    Wczesniejszy patch znerfił Fighting Spirit (Asir rune) bo troszke aspd owszem za dużo dawała(193aspd z 1agi na włóczni:P), ale co to za problem wpisać w scrypcie skilla(/runy) formółki w stylu “bonus bAspd,getskilllv(RG_RuneMastery)*2/5”

  • Czy w związku ze zmianami działania skilli niektóre klasy mogą liczyć na reset/poprawkę paru skillpointów/cokolwiek, czy każdy zainteresowany ma załatwić neurę we własnym zakresie?

    • 30 zł bo wyskoczył jakiś patch, no to by było wredne, szczególnie za dosłownie kilka punktów..

    • Jednorazowy reset jest w planach, ale jest jeszcze trochę za wcześnie na niego, bo nie wszystkie poprawki i aktualizacje zostały wprowadzone.

      • reset skilli czy skilli i statów? a może samych statów?

      • Nie chodzi o reset w tym przypadku, wystarczyłoby wyjęcie punktów z tego jednego skilla.

        • nie tylko ten jeden skill stal sie syfny (chociaz musze przyznać że oberwał najbardziej) więc odejmowanie punktów tylko z poszczególnych skilli jest bez sensu… nie można zapomnieć o dojściu do skilla i tak w zasadzie wychodzi ze trza reset połowy skilli:P

          • Do tego skilla akurat nie ma żadnego “dojścia”. Można go brać “na czysto”. Dlatego w ogóle poruszam ten wątek.

            • no to fakt ten skill można by wam od razu zresetować, gorzej z warg strikiem, przez ktorego wogle wpakowalem w toofth of warg mase skilli:P

  • To ja poproszę mi teraz usunąć punkty z Ride in Lighting bo skill się zrobił kompletnie bezużyteczny? :F

    • Dokładnie, podpisuje się pod tym :/

    • Fakt, jest teraz stratą punktów 🙁

    • Ja też reset tych pkt poproszę, bo skill całkiem bezużyteczny 😐 Tylko z rozdysponowaniem lepiej zaczekać na resztę patchów, bo pewnie coś jeszcze zepsują 😉

  • Frenzy daje ASPD + 15, tylko, że tak, jak napisałe Gepard, nie łączy się niestety z 2-H Quicken ..

    • Tyle, że z tego co jest napisane zarówno w opisie skilla, jak na irowiki powinno dawać +30% aspd.

  • Co do newsa, to skończyło się emfałpienie po masqueradzie ;p
    Miałem nadzieje tylko, że poprawisz ten MINI błąd z ET i z dobroci swego serca zresetujesz wszystkim delay….

  • Czuję się pokrzywdzony skróceniem czasu działania Warg Bite’a. Na irowiki wyczytałem, że na iro trwa 20s+bonus a po patchu miało być 10s+bonus, tymczasem zmniejszenie u nas do 5s+bonus już kompletnie eliminuje ten skill z użytku bo czas trwania jest zmniejszany przez agi tak jak w ankle snare (nie wiem czy powinien, ale chyba powinien) przez co praktycznie każdy 3rd nie dostaje tego statusu, a jego cooldown i delay są tak duże w stosunku do jego działania, że nie można praktycznie nic zrobić (zwłaszcza zestaw Warg Bite + Aimed Bolt). To tyle, chciałem tylko trochę ponarzekać 🙂
    jak macie jakieś linki uzasadniające skrócenie Warg Bite’a do 5s+bonus to chętnie się z nimi zapoznam. I tak jeszcze słowem zakończenia, jeżeli zmieniacie jakiś skill to już lepiej wprowadzać wszystkie związane z nim zmiany, a w przypadku Warg Bite’a jest to zmiana dmg i cooldownu, bo tylko częściowe zmiany danego skilla mogą go całkiem zniszczyć dopóki nie pojawią się wszystkie zmiany, a to nigdy nie wiadomo po jakim czasie nastąpi.

  • Zwiększono sp koszt skilli AB – Clementii, Canto Candidus, Coluceo Heal i Praefetio, ale tylko dwa pierwsze otrzymały w zamian bonusy (0~5 do statów). Czy wiadomo, kiedy pojawią się bonusy do dwóch pozostałych (lepsze działanie w zależności od liczby osób w party)?

    • ktoś mi może wyjaśnić o co chodzi z tymi bonusami (0-5 do statow) przy Clementia oraz Canto Candidus?
      Jak Blessing 10lvl daje 10statów to Clementia daje te 10statów (zakładając ze mam Blessing 10lvl) oraz dodatkowo 5statów gdy mam 50job? W sumie +15do statów?

  • Ja tam czekam na pacza który zniszczył życie genetykom na offie + nerf gloomyspiralki 😛

    • Spiral nie wykorzystuje jeszcze pelnego dmg bo dragon training nie dziala wiec stop whining dude?

  • Tyle poprawek a berserk i tak nie daje swojego opisowego ASPD, tylko hp i brak defa..

Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Forum

Facebook

Archiwum