rKDR

Start

Serwer zostanie otwarty w niedzielę, 31 lipca 2011 o godzinie 12.00.

Ustawienia

Exp
  • Rate base/job exp: x3
  • Nowy sposób rozdzielania doświadczenia promujący grę w party
    W party Even Share (do 15 poziomów różnicy) każdy aktywny gracz otrzyma 100% doświadczenia za każdego potwora zabitego przez party w swoim polu widzenia.
    W party Each Take +5% doświadczenia za każdego aktywnego gracza w polu widzenia (potwora).
    Brak bonusów za “podbicie” oraz za ilość osób w party Even Share.
  • Bonusy zwiększające exp rate
    Na rKDR będą znane z nKDR Happy Hours oraz przedmioty za dotacje wpływające na ilość zdobywanego doświadczenia.
    Dodatkowo, aby promować aktywną i dynamiczną grę, ilość zdobywanego przez gracza doświadczenia będzie się tymczasowo zwiększać w miarę upływu czasu (maksymalnie do 150% po pierwszych 50 minutach aktywnego expienia).
Drop
  • Droprate kart: x6 / x4 (boss) / x2 (MVP)
  • Droprate pozostałych przedmiotów: x6 / x3 (MVP)
Pozostałe
  • Większość ustawień i customów będzie podobna do tych, które są obecnie na nKDR, m.in. bonusy na każdy dzień tygodnia, widoczne HP mobów, Stylista, Bankier, warpy do miast u Kafry, @komendy, rozszerzony autolootid, Guild HP, @whosell.
  • Nagrody za dotacje: będą przedmioty typu usable oraz oficjalne headgeary/rentale/equip; nie będzie customowego equipu dostępnego tylko za dotacje; sposób działania fashionów zostanie całkowicie zmieniony i nie będą one początkowo dostępne. Dokładna lista przedmiotów będzie dostępna przed otwarciem serwera w Control Panelu. Tam też będzie się wymieniać punkty z dotacji na przedmioty (u NPC będzie tylko odbiór przedmiotów).
  • War of Emperium początkowo nie będzie się odbywać. Chcemy dać Wam trochę czasu na zebranie sprzętu i wyexpienie postaci.

Ważne informacje

  • Do gry na rKDR wymagany jest klient KDR, do pobrania z działu Download. Osoby, które mają już klienta nie muszą instalować go od nowa. Wymagane pliki zostaną pobrane poprzez patcher.
  • Renewalowa mechanika i skille 3rd jobów nie są jeszcze kompletne i pozbawione błędów, więc będą przez nas poprawiane. Podlegają też zmianom na oficjalnych serwerach, które będą przez nas stopniowo wprowadzane. Należy więc liczyć się z tym, że część zasad lub skilli może się znacząco zmienić, zwłaszcza w pierwszych tygodniach po uruchomieniu serwera.

32 komentarze do “rKDR”


  • Będzie możliwość tworzenia postaci o dwuczłonowych nazwach, bo obecnie nie ma takiej możliwości?

  • A miałem zapytać i zapomniałem.

    Epizod startowy na rKDR to 13.3 13.5 czy coś wyżej, pytam bo się w tym nie rozeznaje.

  • Nie wiem dokładnie na którym episodzie stoi nkdr(13.1?) ale czy na rkdr bedzie 13.3? Będzie dostęp do Nidhoggur’s Nest i Scarab Dungeon?

  • Że się tak podepnę.
    Koniec weekendu na otwarcie? Tak mi się zawsze zdawało, że jednak piątek/sobota przed/koło południa to tak optymalnie, so nie?Troszkę dziwnie na koniec weekendu mówić “Hi it’s open now, but tomorrow you need to go to work~”

    • jest problem z logowaniem ponieważ strona przepuszcza mnie za 3-4 razem.

      @Temat
      Nigdzie się nie śpieszy. Zresztą czym później tym lepiej dla mnie bo jadę na urlop do polski a tam kompa z ro niema 🙁

    • no tez bym wolał pograć przez weekend bo tylko wtedy mam możliwość w inne dni tylko work work work 😉 no ale termin startu jest już ustalony raczej nic tego nie zmieni 😉 a szkoda bo pewnie na nastepny weekend juz nie znajdę party 😉 no chyba ze wiecej osób jak ja będzie hehe.

  • Jest szansa na otwarcie serwera szybciej niż w niedziele?

  • Ile będzie trzeba zabulić żeby rachel sanctuary otworzyć?

  • Mam pytanie, nie miałam okazji zagrać na testowym renewalu kdr, czy moby będą takie jak jest na rms w renewalowej wersji ?

  • I nie ma jobry ;p

  • Bardzo duży minus za rate…

  • Co z zwiększeniem base lvl-cup’a dla expand’ów? Bez tego expand’y przestaną być wgl. przydatne (nie tylko na WoE), a ponadto 3rd nie będą mogły z nimi nawet expić na share.

  • Spodziewalem sie lepszych ustawien.
    Nic nowego, nKDR po wipe z 3rd klasami. Szalu nie ma.

    • z 3rd klasami i renewalem, z tego co słyszałem to na serwerach występują raczej 3rd class na starej mechanice

  • Dziękuję serdecznie za info, konfiguracja wydaje się dla mnie osobiście bardzo przystępna, do podwyższonego drop rate idzie przywyknąć a pomysł wspomagaczy do expienia (szczególnie ten nowatorski koncept zwiększania doświadczenia w miarę upływu czasu – jak on mniej więcej będzie działać, wlicza tylko aktywnie spędzany czas czy również kafelkowanie Prontery? :P) brzmi interesująco, mam jednak nadzieję, że administracja nie przedobrzy z tym urozmaiceniem. Jeśli to możliwe, prosiłbym także o inny kolor main chata (ten pomarańczowy nKDRowy bardzo męczy oczy osobie z wadą wzroku, a chętnie dłużej bym go czasem poczytał).

    Odnośnie WoE, miło by było pobawić się w zamkach bez porządniejszego equipu redukcyjnego i przypomnieć sobie stare czasy, zastanów się jeszcze nad tym i nie zabieraj dodatkowej zabawy, Gepciu. War of Emperium bez eq też może być zabawne. 🙂

    Hmm, pytanko z innej beczki, czy administracja planuje jakieś mini-evenciki na start (typu: pierwszych 10 graczy z lvlkiem postaci 99, 150 otrzyma coś “ekskluzywnego” pokroju fashiona, niedostępnego w inny sposób)? Wiem, że będzie co robić od samego początku, ale warto spytać czy czekają na nas jeszcze jakieś atrakcje. ^^
    Pozdrawiam i do zobaczenia na rKDR~!

  • Rate na drop z mvp obowiązkowo x1. A reszta praktycznie jest mi obojętna. Prócz oczywiście bonusów dla brewera, które chyba najbardziej po resetach nkdr mnie denerwuje. A i jak byś rozważył wprowadzenie mojej prośby w życie odnośnie SG na renewalu. Oczywiście chodzi o możliwość kasowania map i mobów aby można było nimi grać stale a nie co chwile robić nowego pod inną miejscówkę bo innej opcji nie ma. A questy trzeba robić itd… Jest to bardzo męczące

  • Sprawa Neuralizera – będzie dostępny tylko za dotacje? Jeśli wejdą spore zmiany w skillach może zajść potrzeba zmiany buildu. Osoby dotujące będą miały w takim przypadku ogromną przewagę nad resztą graczy.

    • Jeśli zmiany w skillach będą duże, dla graczy których zmiany będą dotyczyć przygotujemy darmowy reset.

      • wystarczy ze 1 skill się zmieni i będzie potrzebna zmiana całego drzewka…

  • 6 Te zwykłe szansy są normalne jak na pre-renewalu

    5 Drop nie bedzie zmieniany od poziomu gracza nigdy, tak pisał przynajmniej Gepard na forum.

  • 1 WoE może zostać włączone po 2 tygodniach.
    2 Ustawienia są nawet wporządku chociaż drop jest za wysoki.
    3 Będą możliwe resety?
    4 Aby grać na rKDR każdy musi od nowa ściągać klienta, a żeby grać na nKDR można przez nowego czy starego zachować klienta?
    5 Co z dropem będzie się zmniejszał z wzrostem poziomu?
    6 Jaka jest szansa % na podbicia broni i armora?

    • 3 Resetów statów na razie nie przewidujemy, resety skilli będą możliwe przy pomocy Neuralizera.
      4 Nie ma potrzeby ściągać klienta od nowa, wystarczy spatchować.
      5 Nie

Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Facebook

Archiwum