Control Panel rKDR

Uruchomiony został Control Panel dla nowego serwera, więc można już zakładać konta.

27 komentarzy do “Control Panel rKDR”


  • A czy jest możliwość zrezygnowania lub zmienienia niedzielnego bonusu do tworzenia potów? Obecne ustawienia promują jedynie graczy chodzących na woe a osoby robiące taki build nic z tego nie mają. Minęły czasy gdy brewer był gildyjny i jeśli ktoś nie potrafi załatwić eq aby robić na 100% to z racji mmorpg nie powinien posiadać takiej możliwości. Taka lekka propozycja bo reszta bonusów jest ok.

  • Gepardzie czy istnieje możliwość uruchomienia serwera renewalowego szybciej niż w sobotę?

  • Już ponad 200 kont założonych, a tyle narzekania, nikt miał nie grać i w ogóle…

    • Założenie konta to jedno … pytanie ile osób po pierwszym czy drugim zalogowaniu wejdzie ponownie :>

    • Licz że cześć z tych kont to są konta do merchów 😀

      • Nie no zakładanie konta dla mercha zanim serwer w ogóle ruszył to już przegięcie 😛

        • Weźcie też pod uwagę, że gracze mogą już zakładać jakieś konta gildyjne pod skarbiec, buff / warp slave’y, itd, chociaż na tę chwilę wydaje mi się to nierozsądnym posunięciem. Wystarczy mi na razie jedno, czekam na oficjalne newsy odnośnie konfiguracji. Wg mnie ilość kont nie odzwierciedla liczby osób zainteresowanych samą grą. Pożyjemy, zobaczymy ile z tych kont i na jak długo pozostanie aktywnych po starcie rKDR, chociaż nie spodziewam się tłumów. 🙂

  • @Gepard

    Czy będzie możliwość przeniesienia choć 1 postaci z nKDR na rKDR? Oczywiście bez EQ Itemów z dotacji, bonusów z rebirthów etc… i Zeny

    Było by to pomocne zapewne nie tylko dla mnie, na bank jest wiele osób które nie mają tyle czasu co kiedyś + dodatkowo klasy którymi grają już od lat “nie wiele” robią na starym systemie (np: Stalker/Lord Knight)

    Wprowadzenie Renewala na nKDR miało być dla wielu klas “Zemstą Frajerów”

  • A co z rozszerzeniem level cap do 150 dla expanded class? Jest jakaś szansa?

    • Mam nadzieję, że nic z tego. Jak zostaną wprowadzone zmiany w zakresie expanded class przez Gravity, to wtedy będzie można zrobić to i tutaj.

      • Ba, tylko kiedy to będzie? Nie widzę nic złego w zwiększeniu poziomu dla expandów. Przynajmniej share z linkerem będzie.

        • Indeed, dysbalansu i tak nie wprowadzą (i tak będzie na ich niekorzyść), a będzie można Soul Linkera do party wziąć.

    • Fajny custom, ja byłbym za 🙂 .

  • A co z błędnie działającymi skillami i innymi błędami zgłoszonymi w topicu Renewal Test?

    • 3rd joby i ich skille pochodzą z projektu 3CeAM. Na Renewal Test znalezione zostało dużo błędów, a dalsze testy na oficjalnym serwerze przeprowadzone przez nas pokazały, że niedociągnięć jest cała masa.
      Większość błędów zostanie wyeliminowana przed startem serwera. Wiele rzeczy musimy jeszcze zweryfikować, ale zajmuje to dużo czasu i nie ma sensu by drobne różnice opóźniały start całego serwera.
      Należy się spodziewać, że także po uruchomieniu serwera część skilli może zmienić działanie w miarę jak będziemy dokładnie porównywać ich działanie z oficjalnym lub wprowadzane będą kolejne “balance patche” na oficjalnych serwerach. Radzę więc przygotować się na to, że będzie dużo zmian, updatów i restartów w pierwszych tygodniach po otwarciu serwera.

      • A renewal Test serwer nadal będzie funkcjonował ?

      • Zarys ustawień wygląda bardzo przystępnie. Cieszy mnie, że przebił się pomysł z drop ratem za którym optowałem.

        Pytanie – czy w związku z dużą ilością zmian będzie możliwość resetowania postaci? Nie myślę o stałej możliwości resetu buildu, tylko o pierwszych tygodniach gdy będzie wprowadzana większość zmian. Z tego co rozumiem czytając forum irowiki, na iRO gracze mają możliwość resetu. Jak sądzisz, czy będzie to w ogóle potrzebne na rKDR?

        • Na oficjalnych serwerach gracze zazwyczaj mają możliwość jednorazowego resetu po wprowadzeniu większej ilości znaczących zmian. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem mówiąc szczerze, ale u nas mogłoby być podobnie.

  • ustawienia serwera lub date otwarcia przybliżona?

    • Przybliżona data otwarcia została już podana. Druga połowa lipca. Jeśli chodzi o dzień tygodnia, to najlepszy byłby weekend (wolne, więc więcej osób ma czas). Dziś i jutro to na pewno nie będzie. Zostaje więc przyszły weekend. Więc jeśli nie będzie opóźnień to serwer ruszy pod koniec przyszłego tygodnia.

      Jeśli chodzi o (niektóre) ustawienia to na ten moment założenia są mniej więcej takie:
      – rate dropu wyższy niż rate expa
      – duże bonusy do expa za grę w party
      – niższy od pozostałych itemów droprate kart MVP
      – zmieniony exp z questów (ponieważ obecne nagrody mają się nijak do stopnia trudności questów)
      – trochę oficjalnych i customowych modyfikacji by pozamykać exploity (koniec z kopiowaniem soili, szybkim zabijaniem MVP z reflecta itd. itp.)
      – drop nie będzie obniżony jeśli jest duża różnica poziomów między graczem a mobem.

      To są wstępne założenia i mogą się jeszcze zmienić w miarę jak będziemy testować/liczyć różne rzeczy.

      • Dziekuję.
        Im wyższy rate dropu tym krótsza gra więc osobiście uważam, że pierwszy punkt jest do niczego. A jeśli chodzi o resztę to mi odpowiadaj te ustawienia.
        Jeszcze 7 dni czekania na otwarcie serwera, a ni da rady otworzyć go szybciej..

  • Możesz podać lub zrobić coś jeszcze?

Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Forum

Facebook

Archiwum