Update – 13.07.2010

Wprowadzone zostały 2 nowości. Obie są szczegółowo opisane przez nas na KDR wiki.

Bonusy na dni tygodnia

Aby każdy dzień w RO nie wyglądał tak samo, w każdy dzień tygodnia na graczy czekają różne bonusy – w sumie 7 różnych na 7 dni tygodnia. Dzięki bonusom niektóre rzeczy będą prostsze lub bardziej opłacalne w konkretne dni, co – mamy nadzieję – zachęci Was do podejmowania nowych wyzwań. Skoro szczęście sprzyja, to czemu by tego nie wykorzystać? Dokładny opis bonusów na KDR wiki.

Rebirthy, czyli możliwość odrodzenia się

Osiągnięcie 99 poziomu upperem oznaczało do tej pory koniec drogi rozwoju i postępującą nudę. W końcu po co expić, skoro nie trzeba? Dla wszystkich, którzy chętnie wyznaczają sobie kolejne cele w RO mamy nie lada atrakcję – system dodatkowych rebirthów. W tym wypadku odrodzenie się polega na powrocie Base Levelu i wszystkich statów do 1. Klasa postaci, Job Level, skille itp. pozostają niezmienione. Takiego odrodzenia się można dokonać raz na 2 tygodnie – bez dodatkowych wymagań! Gracze nKDR będą mogli dzięki temu poprawić swój build lub dostosować go nowego sprzętu. Wszyscy natomiast skorzystają z dodatkowych bonusów do HP, SP i statów, które daje regularne odradzanie się. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami systemu rebirthów na KDR wiki. Znajdują się tam dodatkowe istotne informacje, z którymi lepiej jest zaznajomić się przed włączeniem gry.

Dodatkowe zmiany

W związku z wprowadzeniem możliwości odradzania się uzależniliśmy ilość zdobywanego doświadczenia od tego, czy postać jest przed swoim pierwszym odrodzeniem się, czy też po (zmiana klasy w uppera nie liczy się jako rebirth). I tak, na nKDR wszystkie postacie – stare i nowe – przed swoim pierwszym rebirthem otrzymują dwukrotnie więcej doświadczenia (tj. x14). Po odrodzeniu się ilość ta wraca do zwykłego poziomu (x7). Zmiana ta ma na celu ułatwienie gry wszystkim nowym i mniej doświadczonym graczom. Na DKDR z kolei, bazowe mnożniki doświadczenia (nie dropu) zostały obniżone do x100, a postacie przed swoim pierwszym odrodzeniem się otrzymają 500% bonus do expa, co da w sumie rate x500 – taki jak dotychczasowy. Wszystkie postacie będą mogły korzystać z exp rate x500 aż do swojego pierwszego rebirthu. Rebirthy nie mają wpływu na drop. Jeśli ktoś ma maksymalny poziom, a mimo to z jakiegoś powodu nie chce tracić 500% bonusa do expa – NIE MUSI się odradzać.

Bugfixy

Oprócz tego poprawione zostały drobne błędy zgłoszone przez Was po poprzedniej aktualizacji:
  • disconnect w momecie tracenia skilla (zmiana klasy z Novice na inną lub u Rogue z Plagiarismem)
  • brak możliwości wkładania do skrzyni niektórych nagród z Battlegrounds
Jak zwykle jesteśmy ciekawi jak Wam się podoba. Zapraszam do komentowania na forum.

Brak komentarzy do “Update – 13.07.2010”


Obecnie nie ma możliwości komentowania.

Forum

Facebook

Archiwum